Vilniaus r. Nemenčinės vaikų lopšelis-darželis

Kviečiame susipažinti su Vilniaus r. Nemenčinės vaikų lopšeliu-darželiu     

Vilniaus r. Nemenčinės vaikų lopšelis-darželis yra darželis.

Toliau Vilniaus r. Nemenčinės vaikų lopšelis-darželis vadinsime Darželiu.

Darželio darbuotojai:

  • prižiūri mažus vaikus,
  • mokina vaikus naujų dalykų,
  • paruošia vaikus eiti į mokyklą.

Darželyje dirba:

  • mokytojai,
  • kiti darbuotojai,
  • pavyzdžiui, vyrėjai.

Darželio direktorė yra Vardenė Pavardenė

Darželio direktorė:

  • vadovauja darželiui,
  • rūpinasi darželiu.

Jeigu turite klausimų galite Darželio direktorei:

  • paskambinti.

Darželio direktorės telefono numeris

yra +370 5 238 1346

  • parašyti elektroninį laišką.

Direktorės elektroninio pašto adresas yra

info@nld.lt

Ką veikia Darželis?

Darželis rūpinasi,

kad vaikams darželyje būtų gera.

Vaikai darželyje:

  • žaidžia,
  • dainuoja,
  • piešia,
  • eina į lauką.

Darželis rūpinasi, kad vaikai būtų sveiki.

Pavyzdžiui, kad vaikai valgytų gerą maistą.

Vaikai darželyje sportuoja ir

mokosi draugauti su kitais vaikais.

Darželis rūpinasi,

kad vaikai išmoktų naujų dalykų.

Pavyzdžiui, kad vaikai išmoktų:

  • piešti,
  • rašyti,
  • skaityti,
  • dainuoti.

Kartais vaikai su mokytojais

važiuoja į muziejų.

Kaip gauti pagalbą iš Darželio? 

Jeigu norite gauti pagalbą iš darželio,

Jūs galite:

  • paskambinti telefonu.

Darželio telefono numeris yra

+370 5 238 1346

  • atsiųsti elektroninį laišką.

Darželio elektroninio pašto adresas yra

info@nld.lt

Darželio adresas yra

Piliakalnio g. 36a, 15175 Nemenčinės m., Nemenčinės m. sen., Vilniaus r.

Šioje vietoje dirba Darželio darbuotojai.

Darželio darbuotojai rūpinasi:

  • kad vaikams darželyje būtų saugu,

pavyzdžiui, kad vaikai nesusižeistų,

  • kad darželyje būtų švaru,
  • kad darželyje vaikai išmoktų naujų dalykų.

Apie visus darželio darbus galite paskaityti internete. 

Paspauskite mėlyną tekstą apačioje: 

https://vrnem.cleverphant.lt

Tada Jums atsidarys interneto puslapis.

 

Jeigu reikia pagalbos perskaityti informaciją,

galite paprašyti:

  • artimo žmogaus, pavyzdžiui,
    mamos ar tėčio,
  • draugo,
  • darbuotojo.

Kada dirba Darželis? 

Darželis dirba:

  • pirmadienį nuo 7:30 valandos

iki 18:00 valandos,

  • antradienį nuo 7:30 valandos

iki 18:00 valandos,

  • trečiadienį nuo 7:30 valandos

iki 18:00 valandos,

  • ketvirtadienį nuo 7:30 valandos

iki 18:00 valandos,

  • penktadienį nuo 7:30 valandos

iki 18:00 valandos.

Autoriai

  • Teksto originalą parengė  „X“ direktorė Vardenė Pavardenė
  • Tekstą vertino: xxxx
  • Teksto vertinimą koordinavo: xxxx

Iliustracijų šaltiniai:


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba - ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos


  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • DUK
  • Mokytojams